ZWIASTUN SEZONU 2 + DOUJINSHI

Posted by at 16.05.2015

Trochę późno, ale całkowicie zapomniałam o tym, aby wstawić to na bloga. Pewnie i tak większość z was go widziała. Z tego co widzę anime będzie obejmowało rozdziały 13/14-24.


Druga sprawa - przetłumaczyłam Doujinshina - "Nawet Bogowie Spadają z Drzew".
Możecie go znaleźć tutaj.



~~~
To by było tyle ze spraw związanych z Noragami.

Ja jeszcze mam jedną małą sprawę, chcę coś wam polecić :)
Ostatnio obejrzałam sobie anime Akatsuki no Yona i tak się wciągnęłam, że wzięłam się za mangę. Gdyby nie tłumaczyła jej już inna grupa skanlancyjna, to bym ją bardzo chętnie przygarnęła. W odróżnieniu od Noragami, anime wydaje się bardzo dobrze zekraniowane. Więc jeżeli nie chce wam się czytać mangi, polecam anime, jest bardzo dobre, zabawa przy nim była bardzo "miodna" XD (ci co oglądali mogą wiedzieć do czego nawiązałam).

Przyciągnął mnie świetny OST, na którego się natknęłam na Youtube. Ogólnie to nie przepadam za shoujo, a haremów tym bardziej nie znoszę i byłam przygotowana na najgorsze, coś pokroju Brothers Conflict, czy Diabolik Lovers. A tu bam! Nie wiedziałam, że harem może być aż taki dobry :D W sumie to ma nie wiele wspólnego z haremem, nie mamy multum pairingów, w sumie rozwija się tylko jeden. Romansu jest w sam raz. Zamiast bezmózgich bishounenów dostajemy grupę świetnych typów i rozwijająca się główną bohaterkę, która z irytującej księżniczki zmienia się w silną babeczkę. Mi najbardziej przypadł go gustu młody szogun - Hak (uwielbiam tego gościa i baaardzo shippuję go z Yoną, dla mnie jedyny słuszny pairing *q*)... ale w sumie lubię większość postaci, każda ma w sobie coś fajnego. Ci, którzy wolą mangę i nie przepadają za czytaniem po angielsku, zapraszam na Centrum Mangi ;) 

Więc jeżeli szukacie jakiegoś fajnego romansu, przeplatanego akcją, walkami - polecam.




Udostępnij :

6 komentarze:

  1. oglądałam ten zwiastun Noragami :) a co do Akatsuki no Yona, to uwielbiam ;)) napisałam nawet recenzję u siebie ;) szkoda, że tłumaczenie Yony jest daleko w polu na CM ;) Hak i Jae-Ha to moi ulubieńcy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo Hak i Jae-Ha to moi ulubieńcy :D

      Usuń
  2. Przeczytałam po angielsku 75 chapków Akatsuki no Yona. Kocham tę mangę! Shippuję Haka i Yonę od samego początku, uwielbiam ich razem. :D Trochę mnie irytowało to rozdarcie głównej bohaterki między jej pierwszą "miłością" (dla mnie to była tylko głupiutka fascynacja XD). Nie mogę się doczekać więcej akcji pomiędzy moją ulubioną parką. ^^
    Anime też jak najbardziej godne obejrzenia, więc polecam wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  3. xD ochhhhh już nie mogę się doczekać nowego sezonu Noragami :)
    "Nawet bogowie spadają z drzew" haha wyborne, dawno się tak nie uśmiałam ^_^
    och i dzięki za podrzucenie tytułu ^_~
    ostatnio wpadłam w nałóg i pochłaniam mangi jak szalona ^0^
    ps. nie obrażę się jeśli mi doradzicie, co warto poczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oglądnęłam całe ,, Akatsuki no Yuna '' i też mnie bardzo to anime wciągło jest poprostu zajebiste *-* a moja ulubione postacie to Hak i Jae-Ha takie dwa zboczuszki xd są strasznie fajni i z poczuciem humoru . Osobiście też shippuję Yunę i Haka byli by zarąbistą parą (pamiętam jak mieli już się pocałowac ale zdeżyli się głowami hahaha to mnie bardzo rozbawiło ;-; ale szkoda że się nie pocałowali )
    @Mahira

    OdpowiedzUsuń
  5. Akatsuki no Yona planuje dopiero obejrzeć - najpewniej w czerwcu - bo wiedzę, że z tego kawał dobrego anime. Odkładam to trochę w czasie, bo pod koniec maja chciałem jeszcze obejrzeć jaką komedię.

    OdpowiedzUsuń